Free Resources Library

Werkboek voor het vinden van je ideale klant, de sleutelfiguur voor marketingsuccess!

Vind je Ideale Klant

Je Ideale Klant is de "Sleutelfiguur" voor je marketing succes. Een Ideale Klant is een must!
In dit werkblad krijg je een heldere omschrijving van wat een Ideale Klant wel en niet is. Als je dat helder hebt kun je aan de hand van enkele vragen op zoek gaan naar je Ideale Klant. Als  je die hebt gevonden wordt marketing super simpel.

DOWNLOAD HIER

koop-knop

Sales-Page Template

De Sales-Page, of Verkoop Pagina, is een pagina die helemaal op zichzelf staat. 

Hieronder vind je de omschrijving van de elementen van een goede en aantrekkelijke Sales-Page.

Ik heb ze in de volgorde gezet die je het beste kunt aanhouden als je met dit werkblad aan de slag gaat om je eigen Sales-Page te maken.

DOWNLOAD HIER

Handout communiceren in je eigen stijl, zo doe je dat

Communiceren in je eigen stijl, de basisprincipes

Communiceren in je eigen stijl kan nog best lastig zijn. Helemaal als je je niet bewust bent van wat jouw stijl is. Of waarop jouw eigen stijl is gebaseerd.

In dit werkblad vind je een lijst met stijl-woorden en aanvullende elementen. En daarmee vind je de richting naar jouw stijl.

DOWNLOAD HIER

sterke titels maken in 7 stappen voor blog en nieuwsbrief

Sterke titels maken in 7 stappen

Door deze 7 stappen te volgen maak je titels waarmee je je kunt onderscheiden. Ze zijn aantrekkelijk en daarom zal een lezer van je blog of een ontvanger van je email er eerder op klikken om verder te lezen. En dat wil je vooral als er in de zoekresultaten meerdere mogelijkheden zijn!

DOWNLOAD HIER

Minicursus Snel Email Verwerken

Altijd een lege inbox. In deze korte cursus leer je hoe je beslissingen neemt zodat je altijd weet wat je moet doen. Je leert hoe je email archiveert op een manier waarop je het altijd en heel snel kunt terugvinden. En na het toepassen ervaar je hoe lekker en licht het voelt als je alle binnengekomen email een plek hebt gegeven, in je planning en in je archief.

DOWNLOAD HIER

lezing-voorbereiden

Een Lezing Voorbereiden

Een lezing voor een publiek met mogelijke klanten is niet alleen maar een verhaal vertellen.

Jouw biz, jouw aanbod, jouw werkwijze moeten ook voor het voetlicht komen zonder ergernis op te wekken. En als allerbelangrijkste: een opening waarmee je meteen de aandacht van iedereen hebt.

Hoe je dat doet lees je in deze beknopte checklist.

DOWNLOAD HIER

weggever-elementen

De elementen van een goede weggever (inclusief autoresponder)

Het doel van een weggever is om ‘de wereld’ te laten kennismaken met wat jij te bieden hebt. Met kennismaken bedoel ik niet een opsomming van diensten of producten. Ik bedoel dat je de ontvanger door middel van jouw weggever laat proeven aan jouw expertise en aan jouw werkwijze. Een goede weggever is opgebouwd uit een aantal noodzakelijke componenten en voldoet aan bepaalde criteria.

DOWNLOAD HIER

houden-van-je-concurrenten

7 redenen om van je concurrenten te houden

Concurrenten nemen je een enorme hoop werk uit handen, omdat ze voor de marketing al een heleboel hebben gedaan waar jij je voordeel mee kunt doen. 

Je kunt jouw concurrenten fantastisch goed gebruiken om klanten te krijgen en je te onderscheiden.

Hier zijn 7 redenen om van je concurrenten te houden.

DOWNLOAD HIER

succesvol-jaar

In 5 stappen naar een succesvol jaar

Maak de plannen voor de periode die voor je ligt vanuit verschillende invalshoeken. Concreet en business-wise, maar ook gevoelsmatig en persoonlijk. Een jaar creëren, vooruit kijken, doelen stellen, doelen bijstellen, een thema gebruiken om jezelf op het gewenste pad te houden, enzovoort. Dat kun je op ieder moment in het jaar doen, dat hoeft niet per sé aan het begin van een kalenderjaar.

DOWNLOAD HIER

email-opvolg-serie-na weggever

5-delige opvolg e-mailserie na de weggever (template)

Opvolg-email-serie na het downloaden van de weggever.

De opvolg-email-serie begint op de dag van het invullen van de opt-in om de weggever te verkrijgen. Deze serie staat los van de e- mails die betrekking hebben op een dubbele-opt in of op e-mail verificatie. 

DOWNLOAD HIER

voorbereidingsformulier-verkoopgesprek

Voorbereidingsformulier voor een verkoopgesprek

Zonder verkoperig te zijn.

Een verkoopgesprek kent een heel aantal elementen en een daarvan is de voorbereiding. Zowel de voorbereiding van jouzelf als ook de voorbereiding van degene met wie jij gaat praten. En die persoon stuur je dus van tevoren een voorbereidingsformulier.

DOWNLOAD HIER

marketing-technieken

Lijst met marketing technieken

Weet jij welke techniek bij jou past? En bij jouw ideale klant?

Met deze lijst krijg je een goede indruk van wat er allemaal mogelijk is.

Laat je gevoel meespelen als je er eentje uit gaat kiezen.

DOWNLOAD HIER