De Sales-Page, of Verkoop Pagina, is een pagina die helemaal op zichzelf staat.
Hieronder vind je de omschrijving van de elementen van een goede en aantrekkelijke Sales-Page.
Ik heb ze in de volgorde gezet die je het beste kunt aanhouden als je met dit werkblad aan de slag gaat om je eigen Sales-Page te maken.
In dit werkblad vind je een lijst met stijl-woorden en aanvullende elementen. En daarmee vind je de richting naar jouw stijl.
Door deze 7 stappen te volgen maak je titels waarmee je je kunt onderscheiden. Ze zijn aantrekkelijk en daarom zal een lezer van je blog of een ontvanger van je email er eerder op klikken om verder te lezen. En dat wil je vooral als er in de zoekresultaten meerdere mogelijkheden zijn!
Een Lezing Voorbereiden
Jouw biz, jouw aanbod, jouw werkwijze moeten ook voor het voetlicht komen zonder ergernis op te wekken. En als allerbelangrijkste: een opening waarmee je meteen de aandacht van iedereen hebt.
Hoe je dat doet lees je in deze beknopte checklist.
Het doel van een weggever is om ‘de wereld’ te laten kennismaken met wat jij te bieden hebt. Met kennismaken bedoel ik niet een opsomming van diensten of producten. Ik bedoel dat je de ontvanger door middel van jouw weggever laat proeven aan jouw expertise en aan jouw werkwijze. Een goede weggever is opgebouwd uit een aantal noodzakelijke componenten en voldoet aan bepaalde criteria.
Concurrenten nemen je een enorme hoop werk uit handen, omdat ze voor de marketing al een heleboel hebben gedaan waar jij je voordeel mee kunt doen.
Je kunt jouw concurrenten fantastisch goed gebruiken om klanten te krijgen en je te onderscheiden.
Hier zijn 7 redenen om van je concurrenten te houden.
Maak de plannen voor de periode die voor je ligt vanuit verschillende invalshoeken. Concreet en business-wise, maar ook gevoelsmatig en persoonlijk. Een jaar creëren, vooruit kijken, doelen stellen, doelen bijstellen, een thema gebruiken om jezelf op het gewenste pad te houden, enzovoort. Dat kun je op ieder moment in het jaar doen, dat hoeft niet per sé aan het begin van een kalenderjaar.
Opvolg-email-serie na het downloaden van de weggever.
De opvolg-email-serie begint op de dag van het invullen van de opt-in om de weggever te verkrijgen. Deze serie staat los van de e- mails die betrekking hebben op een dubbele-opt in of op e-mail verificatie.
Een verkoopgesprek kent een heel aantal elementen en een daarvan is de voorbereiding. Zowel de voorbereiding van jouzelf als ook de voorbereiding van degene met wie jij gaat praten. En die persoon stuur je dus van tevoren een voorbereidingsformulier.
Met deze lijst krijg je een goede indruk van wat er allemaal mogelijk is.
Laat je gevoel meespelen als je er eentje uit gaat kiezen.